Praktisk informasjon

På denne siden finner du informasjon som kan være nyttig. Hvis det er noe som du savner her, er det fint om du tar kontakt med oss.

Trenger du hjelp med den elektroniske billetten din (eBillett)?

En eBillett er en billett kjøpt på en hjemmeside, Facebook-side eller eBillett mobil. Når du skal på ditt arrangement viser du frem din eBillett på mobil eller A4-ark, og arrangør skanner QR-koden for verifisering. Har du ikke din billett med QR-kode kan du hente billetten din i arrangørens billettluke ved å oppgi kredittkortnummeret ditt.

Les mer om eBillett her eller gå til support-siden hvis du har spørsmål om betaling med eBillett, sikkerhet, teknologi eller andre ofte spurte spørsmål.

Hva er fordelen med eBillett?

Fordelen med eBillett er at den er lett tilgjengelig, den er enkel å kjøpe og man kan gå direkte til innslippet med billetten. I tillegg har man via sin profil oversikt over alle kjøp man har gjort, dersom man velger å registrere seg i systemet. I tillegg kan man få tilbakemeldinger dersom det skulle skje at et arrangementet for eksempel blir avlyst eller flyttet.

Priser

Hvis ikke annet er spesifisert, regnes man som barn til fylte 15 år.

Både store og små publikummere må ha egen billett!

På grunn av sikkerhetsmessige hensyn, må selv de aller minste barna ha egen billett ved kultur- eller kinoforestillinger, selv om de sitter på fanget.

Åpningstider Storstuggu

Billettluken på Storstuggu er åpen mandag – fredag kl. 17:00 – 20:00.
Billetter må hentes senest én uke etter bestilling.
Kjøpte billetter refunderes ikke.
Telefon: 905 96 514

Noe du lurer på?

Vennligst gå til vår kontaktside, der finner du kontaktinfo til noen som kan svare på dine spørsmål!